TAGJAINK SZÁMA: 26227 FŐ
  • Végzett hallgatóink 97,24%-a ajánlaná az egyetemet barátainak, ismerőseinek

  • Végzett hallgatóink 79,45%-a végez saját vagy kapcsolódó szakterületének megfelelő munkát

  • "PTE-s hallgatónak lenni a legjobb dolog a világon."

  • Díszoklevél igénylés

  • PTE-s diplomával, amerre csak szeretnél!

  • "Aki egyszer PTE-s diák volt, mindig az marad!"

  • "Büszke vagyok arra, hogy Pécsen szereztem diplomát"

  • "Gyönyörű város, nívós egyetem, sok lehetőséggel"

ALUMNI AKADÉMIA - SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS COACHING MÓDSZERREL

SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS COACHING MÓDSZERREL - TRÉNING
Versenyelőny a munkaerőpiacon
2018. ősz
A tréning célja
A PTE Alumni Akadémia a PTE Alumni tagok számára kínál olyan lehetőséget, amely elősegíti a sikeres karrier építését, az eredményes munkahelyi érvényesülést, a személyes kompetenciáik fejlesztését. A tréning során a résztvevők önismereti úton keresztül jutnak el az értékrendjükkel összhangban álló célok kitűzéséhez, megismerik a személyes márkaépítés lehetőségeit és fontosságát, eszközöket, módszereket kapnak a saját valódi céljaik megvalósításához. A személyre szabott tervezést a coachingban is alkalmazott technikák, kérdések, eszközök segítik. A témához kapcsolódóan a fentieken kívül e-learning tananyagot is biztosítunk.
 
Jelentkezési határidő:
2018. augusztus 15.
Early Bird: 2018. július 15.
 
Részvételi díjak:
2 nap (16 óra)
PTE Alumni tagoknak: 15.000 Ft / Early Bird 10.000 Ft
Nem PTE Alumni tagoknak: 30.000 Ft / Early Bird 25.000 Ft
Tervezett létszám: maximum 20 fő

Jelentkezés és további információ: regenyi.lilla@pte.hu, hera.andrea@pte.hu

Trénerek / coachok:
Dr. Kuráth Gabriella PhD marketingvezető, tréner és coach (RH), a szak felelőse
Gyarmatiné Dr. Bányai Edit habilitált egyetemi docens, tréner és coach (KTK)
Héra-Tóth Andrea emberi erőforrás tanácsadó, tréner és coach (RH)
Hargitai Ildikó, irodavezető, tréner coach (KTK TehetségPont)

Programterv
 
1. nap:
2018. szeptember 28. péntek (8 óra, 8.30-16.00)
Trénerek: Gyarmatiné Dr. Bányai Edit és Héra-Tóth Andrea
1.1. Ismerkedés a coaching és a selfcoaching módszerével
A résztvevők betekintést kapnak a coaching, mint személyes fejlesztés módszerébe, lehetőségeibe, megtapasztalják a jó kérdezés és megfelelő visszajelzés erejét, továbbá eszközöket kapnak az önfejlesztéshez, a selfcoachinghoz.
1.2. Én-kép: életkerék, SWOT, értékek, hiedelmek
A sikerek eléréshez szükség van megfelelő önismeretre. Coaching és tréning eszközökkel dolgozunk, átgondoljuk személyes értékrendünket, erősségeinket, hiedelmeinket. A tréning segít abban, hogy felismerjük, mi tesz minket igazán boldoggá, mire van szükségünk mindezek eléréséhez és segít lendületet venni az örömet adó, sikeres életpálya tervezéséhez.
1.3.  Motiváció, hivatás, munka
Feltárjuk a személyes motiváló tényezőket, fő mozgatórugókat mellyel a munkát hivatásként tudjuk megélni. Dolgozunk azon, hogy mozgósítani tudjuk saját és mások erőforrásait. Segítünk átgondolni az ideális munkakört, és egyéni teljesítményünk növelésének lehetőségeit.
1.4. A célkitűzés "művészete" és akcióterv előkészítése
Eszközt adunk a célunk elérését szolgáló akcióterv kidolgozásához. Bemutatjuk a self-coaching lehetőségét, amely az életünkben bármikor előforduló döntési helyzetekben, vagy újabb célok kitűzése során is hasznos eszköz lehet.
 
2. nap:
2018. október 12. péntek (8.30-16.00)
Trénerek: Dr. Kuráth Gabriella és Hargitai Ildikó
2.1. Személyes márkaépítés
A márkaépítés alapjai, a személyes márka fogalma és karriertámogatási lehetőségei. A márkaépítés folyamata, területei, márkaértékek, az egyediség bemutatása és fontossága. A márkamegjelenítés főbb területei
2.2. A kapcsolati háló
Networking az online és a személyes térben. A hatékony kapcsolatépítés módszerei. A kapcsolati háló szerepe. A személyes találkozók, közösségi hálók, szakmai csoportok
2.3. A megjelenés ereje, a személyes és írásbeli kommunikáció
Nonverbális kommunikáció: az első benyomás jelentősége, a megjelenés ereje (pl. öltözködés, testbeszéd, tárgyak). A személyes kommunikáció, napjaink új kommunikációs technikája: történetmesélés. Az írásbeli kommunikáció területei, a közösségi média szerepe a kommunikációban. Elevator pitch.
2.4. Akcióterv véglegesítése
A két napos tréning során összegyűjtött tudásanyag alapján az akcióterv véglegesítése.