A PTE Művészeti Kar a 2024/25-ös tanév őszi félévre felvételt hirdet mikrotanúsítványt adó 3D kurzusaira.
A program keretében elérhető kurzusok:
A kurzusokra egyenként is lehet jelentkezni, de úgy alakítottuk ki a programot, hogy akár több kurzuson is részt lehessen majd venni. A kurzusok helyszíne a PTE Művészeti Kar Zsolnay Negyedben található E33-as épület -104-es számítógépterem. Online részvételre Teams-en keresztül van lehetőség.
A kurzusok óraszáma: heti 4 óra
A kurzus hossza: 12 hét
A képzésről mikrotanúsítvány akkor állítható ki, ha a résztvevő 10 alkalommal jelen volt a képzésen.
Tandíj: 200 000 Ft/fő/ kurzus. A tandíj befizetésére a tájékoztató után, de legkésőbb szept.15-ig lesz lehetőség. Kontakt: mk-kapcsolat@pte.hu
Jelentkezési határidő: 2024. augusztus 30.
Tájékoztató és az órarend megbeszélése szeptember első hetében. Az első órák szeptember második hetében kezdődnek.
Mudbox, Zbrush
A tantárgy célja, hogy az ún. textúrázó szoftvertípus használatát professzionális szinten átadja. Ez a szoftvertípus teszi lehetővé a nagyfelbontású modellezést (High Level of Detail). A tananyag a hallgatok által már megszerzett manuális mintázási képességekre építve a szoftvertípus használatát ismerteti meg. És egészíti ki a vizuális ipari sztenderd módszerek ismertetése és gyakorlása: 3D adatok kinyerése textúra formájában egy nagy felbontású modellről.
3DS Max bevezetés (3D szerkesztés)
File formátumok, és azok átjárhatósága, modellezés eszközei, kis felbontású mintázás. A cél az, hogy a hallgatók képesek legyenek a kurzus végére portfólió-képes modellek elkészítésére.
Maya bevezetés (3D szerkesztés)
File formátumok, és azok átjárhatósága, modellezés eszközei, kis felbontású mintázás. A cél az, hogy a hallgatók képesek legyenek a kurzus végére portfólió-képes modellek elkészítésére.
Rhino (görbés 3D szerkesztés)
A tantárgy célja, hogy a valós téri szobrászatot és az ipari prototyping technológiákat összekötő határterületeket és az azokhoz használt módszereket ismertesse: 3D szkennelésből származó adatok feldolgozása, prototyping előkészítés, görbék által határolt felületek, parametrikus modellezés.
Blender (3D szerkesztés, görbés és poligonos, Add-on-ok használata)
File formátumok, és azok átjárhatósága, modellezés eszközei, kis felbontású mintázás. A cél az, hogy a hallgatók képesek legyenek a kurzus végére portfólió-képes modellek elkészítésére. Valamint, hogy a Blender nyílt forráskódú rendszeréből adódó előnyökkel és az Add-on-ok használatát megismerjék.
Physical programming (interaktív művek)
A tantárgy célja, hogy bevezesse a hallgatókat az elektronikai vezérlést igénylő, interaktív művek létrehozásához szükséges technológiák használatába, és megismertesse ezeknek a technológiáknak a vizuális ipari gyártási sorban betöltött szerepét.
Az online jelentkezési felület elérhető ITT.
Elektronikus zene Képzőművészet Tervezőgrafika
Design és Médiaművészeti Intézet
2024/07/29 - 12:29
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai Igazgatóság 2020.