1 millió darabos puzzle

júl

11

Beküldte
admin

„Public Relations, avagy 1 millió darabos puzzle" címmel kétnapos nemzetközi konferenciát szervez a PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar a Ferling PR a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyar Tudományos Akadémia Kommunikáció- és Médiatudományi Osztályközi Állandó Bizottsága szakmai támogatásával. A nagyszabású rendezvénynek a PTE KPVK szekszárdi campusa ad majd otthont október 17-18-án. Július 10-én az esemény kapcsán tartottak sajtótájékoztatót Szekszárdon.

Dr. Szécsi Gábor, a kar dékánja, valamint Fábián Dóra, a Ferling PR értékesítési vezetője mutatta be a hazai és külföldi kommunikációs szakemberek számára meghirdetett tanácskozás célkitűzéseit és programját. Mint a sajtótájékoztatón elhangzott, az esemény célja, hogy oktatók, egyetemi hallgatók, valamint vállalati és ügynökségi szakemberek, vezetők együtt vitassák meg

a szakma aktuális kihívásait, jövőbeli kilátásait. A konferencia kiemelt témái közé tartozik a hatékony PR-munka kompetenciáinak fejlesztése, az oktatás szerepe a gyakorlati felkészítésben, valamint a PR-pálya vonzereje 2024-ben.

Az októberi konferencia programjai között szakmai diskurzusok, előadások, networking játékok, borospince-látogatás és borkóstoló is szerepelnek, amelyek hozzájárulnak a kötetlen beszélgetésekhez és inspiráló keretet kínálnak a szakmai kapcsolatok építéséhez. Külön figyelmet kap az oktatás és az utánpótlás, hallgatói prezentációs verseny keretén belül döntős PR és kommunikáció szakos egyetemisták mutatják be innovatív megoldásaikat a szakmai zsűri és a közönség előtt.
„Fontos, hogy a digitális kultúrában minél több tehetséges fiatal szakember ismerkedjen meg azokkal a stratégiai kommunikációs eszközökkel, módszerekkel, amelyek révén gyorsan és hatékonyan képesek megszólítani a kiválasztott célcsoportokat” - nyilatkozta dr. Szécsi Gábor a sajtótájékoztatón.